2010 m. spalio 15 d., penktadienis

Loterija / Giveaway


Ar jau pastebit, kaip pamažu aplinkui viskas pradeda kvepėt Kalėdom? Mane jau antra savaitė užvaldžiusi švenčių nuojauta. :) Tikriausiai todėl nutariau pradžiuginti „Kūrybinių dirbtuvių“ skatytojus ir paskelbti loteriją. Prizu taps visa krūva rankdarbių knygų - trys iš jų senovinės, visos angliškos ir viena lietuviška. Štai visas sąrašas:

- 500 Animals in Clay: Contemporary Expressions of the Animal Form. 2006.
- Rolf Hartung. Creative Corrugated Paper Craft. 1971.
- Alison Willoughby. 49 sensational skirts. 2008.
- Viltė Kazlauskaitė. Veltinis. 2008.
- Anne Hulbert. Victorian Crafts Revived. 1978.
- McCall's Crochet. Step by Step. Lesson for Beginners. 1969.

Jeigu norite laimėti, jums tereikia:
- būti šio tinklaraščio sekėju,
- patalpinti prizo nuotrauką su aktyvia nuoroda į šią loteriją savo tinklaraštyje ir
- parašyti komentarą po šiuo įrašu.
Laimėtoją išsiaiškinsim burtų keliu gruodžio 20 d. Sėkmės!

To make waiting for Christmas more fun I announce blog giveaway! I want to present you a lot of craft books and I hope you can get great inspiration from them. Here is the list:

- 500 Animals in Clay: Contemporary Expressions of the Animal Form. 2006.
- Rolf Hartung. Creative Corrugated Paper Craft. 1971.
- Alison Willoughby. 49 sensational skirts. 2008.
- Viltė Kazlauskaitė. Veltinis. 2008.
- Anne Hulbert. Victorian Crafts Revived. 1978.
- McCall's Crochet. Step by Step. Lesson for Beginners. 1969.

The rules of the giveaway are:
- you must be a follower of this blog,
- you post the picture of the books in your blog with active link to this post and
- you leave a comment here. That's it!
The giveaway will take place on 20th of December. Good luck!

19 komentarų:

  1. Na taip, Kalėdų dvasia po truputėlį skverbiasi :) Šiuo metu man ypač norisi kažką parankdarbiauti, susikurti kažką mielo namams. Ir ačiū šioms dirbtuvėms, kad jos suieško, atrenka ir pateikia visą informaciją, idėjas - belieka mums jas tik įgyvendinti. Taip pat ačiū už galimybę laimėti puikias knygas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kalėdos - nėra nieko nuostabiau. Aš jau įpusėjus dovanų gaminimą savo artimiesiems. Labai daug įkvėpimo randu čia.:) Ačiū ir tikiuos sėkmė man nusišypsos. Myliu knygas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. maniau kad man vienai šv.Kalėdų dvasia jau skleidžia aromatą..:) norėčiau knygų,man jų vis maža :) o jei ir nepasiseks,kažkas vistiek bus ta laimingoji... :) ir bus vistiek gera

    AtsakytiPanaikinti
  4. O aš jau pradedu pergyventi, kad per mažai laiko lieka švenčių pasiruošimui. O juolab, kad visokie kitokie darbai įgauna pagreitį.. :)

    O prizai tiesiog nuostabūs.. <3

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano silpnybė - kulinarijos ir rankdarbių knygos :).

    AtsakytiPanaikinti
  6. O Dieve kaip noreciau laimeti sias knygas, o ypac Viltes apie veltini...visur jos ieskau-niekur nerandu:( kaledos-stebuklu metas!!! Gal gi man sikart pasiseks? Kaledos tuo ir zavios, kad visi mes laukiame stebuklu... ir ne tik vaikai:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man labai patinka, kad čia galima pasisemti idėjų, ne viena esu pasinaudojusi, va jau kuris laikas galvojau kaip aprengti siuvimo mašiną, kad nedulkėtų ir gražiai atrodytų. O loterija labai man patinka, tuo labiau, kad rankdarbių knygas aš labai mėgstu, vis jų man mažai.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jau kurį laiką seku šį tinklaraštį, kaskart randu nuostabių kūrybinių idėjų ir kone kiekvieną iš jų norisi įgyvendinti. Šis tinklaraštis- puikus įkvėpimo šaltinis:)

    http://kurybinesdirbtuves.blogspot.com/2010/10/loterija-giveaway.html#comments

    AtsakytiPanaikinti
  9. Noriu ir aš sudalyvauti loterijoj :) Nors loterijose niekad nesiseka, bet pabandyti vis vien verta :) Mėgtu knygas, o rankdarbių ypač :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Dauguma mano įrašų bei kūrybinių įkvėpimų neapsieitų be šaunaus blog'o "Kūrybinių dirbtuvių".
    Kievieną kartą, kai labai sunkiai dirbu, mėgstu atsipalaidavimui įsijungti šį blog'ą ir atsipalaiduoti, be žiūrint įrašus. Tada pagalvoji, kaip reikia kuo greičiau pabaigti darbus ir griebtis to neišsenkamo įkvėpimo .

    AtsakytiPanaikinti
  11. man atrode, kad dar siaubingai daug laiko iki svenciu, bet kaip visi taip nerimastingai ima apie tai kalbeti pradedu nerimauti ir pati :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Turiu pripazinti, sios dirbtuveles be galo mielos....Nuo siulu kamuoliuko iki cinamonu sendintu sirdeliu.....nuo margo popieriaus iki pliusinio meskucio.Linkiu, kad idejos niekada....niekada....niekada....nesibaigtu:)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Atrodo Kalėdos dar toli, o kažkas jau įpusėjo dovanų gaminimą :) Reikia ir man pradėt...
    Ir tikiuosi pati prieš Kalėdas gausiu dovanų puikių rankdarbių knygų

    AtsakytiPanaikinti
  14. na va :) bandau ir as:)knygutes man pati geriausia dovana:)tik jau senokai suku galvele ka siemet brangiausiem padovanot..

    AtsakytiPanaikinti
  15. Sveiki, visai netyčia atrodau šį puslapį ir likau sužavėta :) nuo šiol būsiu šio puslapio lankytoja :)

    AtsakytiPanaikinti
  16. Visiškai atsitiktinai atradau šias mielas dirbtuvėles. Atvirai pasakius - esu labai maloniai nustebinta. Tikiu, kad tapsiu nuolatine lankytoja. Kaip tik šiandien pagalvojau, kad man prasideda "kūrybinė krizė" :) - kai prarandu norą ką nors daryti, kurti, tad kol mano dukrytė miega - leidžiu sau "pasivaikščioti" po šias dirbtuvėles, tikėdamasi įkvėpimo, nors laiko savo "menams" turiu labai nedaug...Mane visuomet žavi dalykai, kuriuos gali pasidaryti pats :) Sėkmės dirbtuvėlių Sielai ir Įkūrėjai.

    AtsakytiPanaikinti
  17. šiame bloge randu TIEK idėjų darbams, kad net negaliu apsakyti savo dėkingumo :) noriu palinkėti, kad Kūrybinės dirbtuvės neišsisemtų! ir kad nepritrūktų laiko naujiems darbams...

    gražių artėjančių švenčių!

    AtsakytiPanaikinti
  18. Šiandien visai netikėtai aptikau jūsų tinklaraštį... Kiek čia žavių dalykėlių... Na o akstinas sudalyvauti loterijoje buvo iššūkis ir dar šio to naujo išmokti kuriant savo tinklaraštį. Laikysiu už save špygas :)

    AtsakytiPanaikinti
  19. Labai mielas puslapis. tik šiandien jį atradau. Pati taip pat mėgstu užsiimti įvairiais darbeliais Tad Nuo šiol seksių šį puslapį ir lauksiu naujų idėjų!

    http://aurejafeja-perpetuo.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails